вторник, 25 декември 2007 г.

Празници, ядене, подаръци...


Леле наядох се кат прасе... опа така де честита коледа и весели празници тез дни. ^^

Та да почнем от хваленята.

ИМАМ СИ МАСИЧКААА!!! незнам релано ко толко ме радва и ама си имам масичка ^^
И разбирасе котката ми веднага я налази като място за седене, дразнене, игра... :)

Тааа хм щях да пиша за нещо още вчера... ама кой да ти помни. Хм а мда за масичката беше.

А та към подаръците има едно супер яко сладко готино таралежче от дявола и мезе.... данкеееее хораа ама заслужавам ли. ^^

Таааа преди една вечер пък сестрата ме сабуди супер брутално... и ко да видя... по точно не виждах нищо. Навряла ми беше подарък в лицето. Нови супер яки слушалки че да не и се карам пак като зима уредбата. Мерси сестра ми обичам те. ^^

Ммммм па бащата нали тарикат ми подари една патриотска фанелка поне да си личи какво съм патриотче. ^^

Та това от към подаръците са тука да не забравя и уникалния СМС от една младеж дето тряя да си допиеме бирите: "Ho-ho-ho, tova e novata igra na Diado Koleda. Izpratete 10 pozdrava na vashi priateli i spechelete 1 milion usmivki. 10 tona kusmet prez 2008 godina. Samo koito ne igrae ne picheli:)) VESELI PRAZNICI, HO-HO-HO"

Ай весели празници и до нови срещи. ахяхяххяхяхяхя

Няма коментари: